Saturday, October 15, 2011

Stone Roses reunion di gig 2012 ?

Stone Roses dikhabarkan reformasi untuk dua persembahan kampung   halaman  mereka (Madchester ) tahun depan.

Banyak kedai-kedai berita dan suapan Twitter melaporkan bahawa legenda Madchester akan mengumumkan reformasi mereka pada hari Selasa, 15 tahun selepas mereka berpecah pada tahun 1996.

PR muzik utama telah memanggil satu sidang akhbar di London pada hari Selasa untuk membuat satu "pengumuman yang amat penting", tanpa menyatakan yang band atau pemuzik yang berkaitan . Apabila NME menghubungi PR yang berkenaan, mereka enggan mengesahkan atau menafikan nama artis yang berkenaan.

Laporan datang enam bulan selepas The Sun melaporkan bahawa penyanyi Ian Brown dan gitar, John Squire telah "dikebumikan kampak", membuka jalan untuk kembali semula. Cerita ini terjadi pada mesyuarat pasangan semasa upacara pengebumian, ibu Bass Mani kali pertama pasangan itu dipercayai telah berbincang sejak tahun 1996.
                                

Mani kemudiannya menafikan laporan, memanggil mereka "fantasi jumlah pulau gear" dan memberitahu NME dia "jijik bahawa kesedihan peribadi saya telah diserang dan dirampas oleh cerita-cerita ini tidak masuk akal. Adalah tidak benar dan tidak berlaku."

Kembali pada bulan Jun, Squire juga menolak khabar angin pembaharuan, mengulas bahawa idea band reformasi untuk durian runtuh tunai adalah "tragis".

Sumber. NMe.com

No comments:

Post a Comment