Friday, April 1, 2011

Velvet Revolver sudah merekod dengan Corey Taylor,tegas Duff McKagan


Tapi pemain bass itu  tidak menyatakan yang ahli grup Slipknot itu adalah frontman terbaru mereka....



Duff McKagan telah mengesahkan bahawa Velvet Revolver telahmerakam lagu dengan penyanyi Slipknot Corey Taylor.

Namun, bassist mengatakan bahawa hal ini tidak membuat Taylorfrontman rasmi baru band .


Khabar angin  telah beredar selama berbulan-bulan bahawaSlipknot dan Stone Sour frontman akan mengambil kedudukan Scott Weiland sebagai vokalis.

 McKagen berkata kpd Radar Muzik : "Kami mencatat sejumlah lagu dengan Corey saya pikir dia berbakat besar - dia punya suara terbaik dari generasi baru dan saya  bangga untuk melakukan sesuatu dengan dia .."


Dia tidak pasti apakah Taylor akan bergabung dengan band penuh masa, 


"Sebenarnya, saya tidak boleh melihat Velvet Revolver berpecah," katanya. "Slash tour, aku baru mula tour -..Kita hanya perlu melihat saya tidak punya jawapan"

bassis saat ini sedang tour dengan band yang lain, Duff McKagan'sLoaded. Mereka bermain Download Festival bulan Jun ini.



No comments:

Post a Comment