Sunday, March 6, 2011

Oasis takkan bergabung - Liam


Liam Gallagher dalam interview menyatakan yang tiada penyatuan kembali Oasis. Dalam i/v bersama thegueitus.com , Liam mengatakan bahawa saya tidak katakan takkan tetapi buat masa sekarang ini peluangnya tiada. Kalau ada pun reunion , itu adalah untuk peminat dan musik , tetapi bukan kerana wang.

Mengulas mengenai kemurkaan kedurhakaannya kepada abangnya Noel , " Ada banyak pihak yang terlibat " tanpa menyatakan nama sesiapa " Liam menambah "Saya tidak rase mahu ke masuk ke rumahnya dengan pintunya menghentak muka saya" . " Tiada dorongan untuk menyelesaikannya dari kedua belah pihak dan kalau ada ianya akan dapat diselesaikan secepatnya " , kata Liam .


Liam Gallagher yang menubuhkan band barunya dan secara asasnya disertai oleh bekas line up Oasis kecuali Noel telah meriliskan album pertama mereka , Different Gear , Still Speeding pada 28 Februari. Setakat ini , beady eyei tidak begitu suksess dalam carta musik British.


Walaubagaimanapun , mereka telahpun membuat tour ke serata UK dan kemudiannya disusuli tour ke beberapa bandar di Eropah.

No comments:

Post a Comment